ENGELSKA PROV

Jag kommer dö idag...guuuh, hatar mig själv för att ja än en gång inte haar pluggat på rätt sätt! Vet jun hur man ska göra, och så gör ja det endå inte. I suck at do one's homework. :@ GAAAH

Och läsloggen...ajaa..den duger väl. Maj-lis lär ju bara ge mig G men....åååh...
Bortskämd ja vet, är ovan vid att bara få G på uppgifter o prov. Mer van vid lite högre betyg.

Hahah, Oskar fick mig då att skratta o le litegrann nu på morronkvisten. Han skrev att jag är ju Superhanna, jag kan inte få G:n. Dom är för låga för mig. XD Bra att nån annan tror på en när man själv inte gör det. :)

Hugs from a not so lucky girl, I´m really annoyed at myself right now. Soon I will have stomache ache. But hey, I´m still me and I will hopefully pass the written examintion. :)

PÜSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0