Drottninggatan

jag har haft värsta julkänslan ida. typ övermke julkänsla XD
men det blir så av att bara chilla med familjen, utomhus i Kungsträdgården. :) Vi testade styltor, mamma ägde ut oss alla...XD Och jag o Sofia hade snökrig. Med rester från isbanan. Jag var så sugen på att åka skridskor!!!
Skridskobanan var typ en sån där klassisk en med en ljusslinga runt den typ åttkantiga banan med en staty i mitten. O samtidigt så spelades de musik. Snacka om att ja blev sugen. o_O


Men det var råskojj att spela bandy  med familjen :)  hahaha, Klubborna var typ för små XD Men ojj va skojj det var :D
Och jag hittade Shock påvägen hem :D Imorrn drar man dit^^

men puss ó kraaam :D NU ska jag planera mer inför lördag  med elina l^^

PÜSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0