Tusse look-a-like

Den här dagen började precis som dom flesta torsdagarna gör, med att väckarklockan ringde klockan sex...Vaknar tidigt ja vet^^
Man halvstressade endå litegrann imorse, käkade frukost för länge^^
Tack o lov så fick man skjuts med pappa så då löste sig det mesta. Annars hade man varit tungen att springa med en stoooor väska till bussen. Mindre skojj.

Väl på skolan så va det dags för SO. Vi håller på med hinduismen och vart indelade i grupper idag. Jag hamnade med Rukki, Albin, Vidar o Markus. Det var sådär skojj med hinduismen.. Joo, en sak var skojj, jag märkte att ja kan sitta i lotusställningen. =D xD

Sen hade man engelska o som vanligt så svamlade man på och skrev litegrann.
När vi fick rast så stack ja ner till Elmer, markus o Edvin. Klämde ner mig i soffan med dom o vi satt där o snackade tills Anton kme. Då fick Edvin för sig att han skulle brotta ner Anton. Det gick rätt så bra tills dom lyckades stöta till en tavla så att den ramlade ner. Alla lister på den gick sönder! Edvin var så smart så att han försökte "laga" den genom att ställa den på elementet.^^ Begåvat ellerhur? ;)

Hela skoldan segade sig fram efter det...Hade ett roligt(?) test på svenskan om västerbottensförfattare...det gick....sådär xD
På matten gjorde jag 2 tal *stolt* =)

Tillslut var det dags för dagens sista lektion...idrott. Hemskheter säger jag.
Speciellt eftersom vi hade löpning. Men ja fick promenera istället. Mke skönare^^
Gick typ...5-6 km på 30 min. xD I´m proud of myself right now =)

Kvart i fyra tog man bussen hem, lycka...tills ja såg mitt rum...och min mammas blick på mitt rum. Ehm....man kan ha räätt så mke bättre ordning än vad ja har just nu o endå ha det riktigt stökigt. You see what a mean ;)

Men jag blev halv sur på Sofia just före vi skulle käka midda. Hon klagade på att hon inte skulle få ha en kanin själv o etc...blaah, bleh, bloh.
Men det slutade jättebra när vi for o kollade på dem. Hehehee xP
Dom var ûbersöta!
speciellt den Sofia ska få...Vet att ja låter avis men den såg ut som Tusse :'(
Tusse var min första kanin som dog en tragisk och smärtsam död, inte gå in på detaljer int... Ledsamt som bara den.(bölar smått inombords,hehe)
Han var verkligen den bästa kaninen man kan ha. Hur tam och gosig som helst!

Miss u Tusse.
R.I.P my little dear.<3

Nu vart man nostalgisk o allt^^ hehe.
Tildas framtida kanin var rågulli o btw.:D
Men nu måste man typ ta o dra, har redan suttit vid den här beroendeframkallade saken i flera timmar. *visslar heeelt oskyldigt* (A)

Pussar o kramar till alla söta pers!

Kommentarer
Postat av: Miramon

Aw, jag hade en sommarkanin förra året, vill ha en i år också! :D
Min förra var en helvit hermelinkanin med blå ögon vid namn Perry! :D

2008-05-09 @ 18:04:52
URL: http://miramon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0