Katter med Mjau

Ja vet att ja skrev rätt så nyligt att ja skulle skriva jättemke i första inlägget...Som du ser så gjorde jag inte det.
Man började med annat, gav tex katterna mat. Dom e råsöta, när dom e snälla o tysta^^
Snoddas som e den yngre av dom har just nu "utegångsdförbud".
Hehe, det e pågrund av ett sår på hans ena ben XP

Gahh, har sån lust till att skriva men stör mig hela tiden på mitt högra pekfinger. >.<
Det gör ont. Har typ halv stukat de...Känner mig begåvad^^
Men vet inte riktigt vad man ska hitta på...Vet vad jag borde göra, teknikuppgiften, plugga på glosorna man har till imorrn, och allt det andra väldigt viktiga o såå högt prioterade sakerna jag borde göra. Skolan tar död på en -.-

På tal om det...Läste en skrämmande sak ida i norran. Det var en artikel om droger o sånt shiet bland . I hörnet fanns det en ruta där det stod olika tecken på att ditt barn tar droger. Jag läste dom o märkte att nästan alla stämmer in på mig....öhm....inte skojj. Lr...skojj på ett sätt men oxå skrämmande. Att ta droger e bra så grymt korkat så att de int e sant. Vill inte, och SKA inte börja heller
Skriver in all precis som det stod i tidningen men strycker under det som INTE stämmer på mig just nu. xD


 

Drogtecken


Ändrat beteende, humörsvängningar.


Nya kompisar som är helt okända för föräldrarna.

Använder mycket pengar och behöver låna pengar ofta. 
 
Blir mer inåtvänd

Skolresultaten blir sämre



Sjuuuuuukt^^
 

Pussar o kramar på dig som läser detta <(^^)>


Kommentarer
Postat av: Miramon

Haha vi har också asmycket skolarbete -.-
Har faktiskt lyckats sätta mig och skriva slöjduppsattsen.

Och TJOHO jag är den första som kommenterar din blogg! :D

Knarkare xD Haha nej men, mycket stämmde in på mig också o.O

2008-05-07 @ 19:26:50
URL: http://miramon.blogg.se/
Postat av: Namelia

jeii en till bloggkompis ^^

2008-05-08 @ 20:14:34
URL: http://www.namelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0