Det var en tid de åxå

jaha, då var de slut.
Finns inte så mke att säga mer än att han var nog inte beredd på hur det skulle vara och kännas att vara ihop med nån.

Ajaa, livet går vidare xP

Man får väl se om ja reagerar mer sen men nu...har både smält det o inte smält det...Har ju knappt hunnit smälta att vi va ihop xD hahaha
Whatever, roligt att ha fått lära honom några nya "saker"...^^

Synd bara att man missade ENGBERGs min hahahaha XD Han måste ha suttit o gapat i minst tio min innan han kom för sig att skriva nått hihihihahahahaheheheheh *gapflabbar kort sakt*

Tjaabaa för stunden! Ska fokusera på...skolarbete (A)



Pussar o kramar till alla mina underbara Änglar <(^^)>

(dom underbaraste av mina underbara vänner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0