Det är inte insidan som räknas

Nu låter det som att ja ska skriva om människor, men det ja ska skriva om e den sååå underbart vackra sockerkakan jag o Tilda gjorde nu ikväll.

Typ alla kanter på den fastnade i formen, sen när vi hällde på glasyren, den chockrosa glasyren så rinner väldigt mke av den ut...ner på bordet. Mycket fint gjort av oss tkr ja personligen^^

Nu har den stelnat men ja e så less på glasyr så de int sant.^^

Ajjaa, nu måste man dra. O sorry förresten för att man inte har skrivit på superlänge. Ska försöka bättre mig. Det har bara varit så mke den senaste tiden.

PÖSS på er alla mina Änglar =)

Kommentarer
Postat av: Namelia

heej!..jag hoppas verkligen att du kan bättra dig. vill ju läsa mer!

2008-06-01 @ 16:52:44
URL: http://www.namelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0