I'm not gettting my money for nothing, money for nothing^^

Yay^^

Nu har man hållit säg vaken hela dan ida xD Även om ja va dötrött^^
Och ja fick ett sms om att mina gratis tar slut i övermorrn T-T Jag gråter inombords
Det grymma idag e att tiden gick grymt fort ida o_O Udda >.< Men skönt! =D
Snart har man jobbat TVÅ veckor! Bara en vecka kvar då....Längtar tills dessa udda veckor e slut o ja får mina pengar!! jihooo!!
Nu ska ja gå o lägga mig. Need to sleep!!

Förresten, nån som har lust att hänka me mig på Stadsfesten nu på lördag? (A)


På freda jobbar man jue -.-
 
Pööss!! <3

haha Mimmi o säkert många pers till kommer att hata min rubrik (6) Men den stämmer in. So get with it. }=)

Kommentarer
Postat av: Namelia

JAG,JAG,JAG,JAG,JAG,JAG,JAG!!!!!!!!! JAG VILL FÖLJA MED!!!

2008-06-23 @ 22:37:57
URL: http://namelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0