Höjdskräck vrs Fritt Fall i Karusellform

Yaaay!^^
Me Happy!
Jag kommer troligen att gå på Stadsfesten med en Speciell person, Dagispojken ;)
Hhee....Nu vet ALex vem ja menar xD wohooo
Det roliga e att vi båda e höjdrädda med älskar karuseller^^
Jag e jätteroad över att han oxå e rädd för hundar, men typ vill ha en hund som Kira. Hon e...väldigt energisk. Och en aningen...fulsöt^^ xD
Såå söött<3

Men nu borde Lina, min söta Iza Imonai Lina snart komma <3<3<3
Hon ska vara här med mig nåra timmar för imorrn drar hon iväg ='(
Buhäähee, ti lappis och sin kille som ja personligen tkr hon borde säga till på skarpen. Han e inte speciellt.....bra för henne tycker jag. Han dricker o röker o...nee. Han kan verkligen såra min älskade Lina! <3

Aszh Nu mååsst man dra ivejg.
Mina syskon leker grottmänniskor vid tv:n.
Dom har dragit iväg me alla täcken o kuddar o slängt ner de på golvet o_O Baaajs!!!

Pöss o kjamizaaaar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0