HAPPYFACE

Timothy e glaaad. Han gillar att suga.^^  - På klubbor ;) XD
Hahahahahaha
Åhh e typ lättroad just nu^^
Men vill inte vara de...Måste ta o göra mitt jävla svenskaarbete. Eller...rättare sagt...Båda mina jävla svenskaarbeten! (>.<)

GAAH!!! Men e åtminstone ledig ida^^ Även om ja e på skolan för att ja ville sitta vid datorn^^  =D

Hmm....måste ta o sätta´mig nånstanns där det fínns ett uttag och internet...Så då måste Timothy hitta igen mig. mohhaha han ska röra på sig^^

Men ska först vänta på Elmer. Han börjar om typ...tio över eller nå sånt^^
Seen ska ja oxå leta reda på Andreas o de andra folket... Hmm...undra vart dom kan vara? (^^)

Ajaaa, ska gö det nu. Skriver snart igen ;)
Först ska ja in på Youtube! =D

Kommentarer
Postat av: LINDAAA

ledig.... och du är på skolan.... ajjj ajjj

2008-12-10 @ 19:53:41
URL: http://liiindiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0