En lektion

fatta, en lektion kvar innan JULLOV!! :D
Typ råchill dag^^ O jag e råglad över att jag fick VG På fysikprovet! :D Tyckte att de kändes som att det gick rådåligt men ser man på, det gick bättre än det förra :D

Och nu kvart över blire musik - Julsånger^^ Det känns som att lektionen inte kommer att vara så lång som den brukar. Så...ja kommer då få sluta tidigare :D E typ värsta glad nu, bara en tråkig grej...min miniräknare e borta :( och eftersom ja går natur suger det råmke. Så jag måste köpa en ny SJÄLV. 400 spänn goes away.....

Men nu ska jag bara vara glad över att det alldeles strax är jullov :D Och jag har fortfarande VG på mitt senaste Fysikprov^^ Så det så! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0