Jaa, jag är både en dataneerd och en pluggis^^

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi har fått en ny dator nu :D:D:D:D:D:D:D
Jag e verkligen superglad just nu^^ Och det e en inbyggd cam i den o_O Coolt :D
Datorn e värsta hightech enligt mig men jag e ju sååå teknisk^^

En annan sak som har hänt e att jag har börjat gymnasiet nu. NV1A :D
Jag gillar verkligen min klass riktigt mke. Den e allt min klass i högstadiet inte var. SUPERBRA!!!!!!! Och lite till då^^
Lärt känna nya roliga pers :D Och vi har hunnit fått läxa oxå....Men den e typ lätt^^

Ohh juste! Jag har klippt lugg nu o. Det blev typ riktigt bra. =) Har fått många fina komplimanger =)

Nu ska ja fortsätta dega i samma stil som jag har gjort hela dan typ. Imorrn blire Matfesten och Sötnosen<3

PUSS!!!! <3 <(^+^)>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0