Skrivdamp fortfarande, inte SKRIVKRAMP utan SKRIVDAMP^^

hahahhaa, det e så skojj att skriva här. Jag älskar att skriva...bara skriva av mig allt. Typ fina citat man hör (Tänker på det senaste inlägget) Om fina och helt underbara personer i sin omgivning. <3

Om typ allt.

Tyvärr suger jag på att skriv här när jag e inne. Oftast. Nu har jag fått värsta attacken. Måste...skriva...ett..till..inlägg...XDXDXD haha jag e road och övertrött.
Borde koncentrera mig på matteläxan. Och svenskan, samt tyskan. Och jag får inte glömma engelskan. -.-



(Varför valde jag natur?? (>.<) )


Men jag diggar verkligen min klass grymt mke :D :D :D Den eee såååå naaaajs. <3

Jag måste verkligen upprepa hur lycklig jag känner mig just nu. Allting känns bara...så himla bra :D Den känslan vill jag ha kvar lääänge. Verkligen. Den e så skön.

Inte ens alla läxor kan förstöra min glädje. Då e min glädje o lycklighet stark.^^

(jag får mig inte iväg till tv:n för att sätta igång filmen)


Ni Måste Bara Lyssna På Mungo Jerry - In The Summertime
 Den känns så passande just nu. Jag e som på rosa moln och...ungefär som sången så e jag lite flumigt galen och lycklig precis som på typ 60-talet. Men jag har inte tagit några droger. Jag lovar^^ Jag har bara börjat gymnasiet, fått en massa nya kompisar, fått ett nytt rum och en helt ny syn på livet :D Någon som förstår mig? :);)
Nu började jag tänka på Mimmi mimi^^ Fick låten av henne. =)=)=)

En till låt jag älskar är Evanscences - Anywhere. Den e så vacker <3<3<3
Jag tänker så mke på min sötnos. Fick den av han. Igen^^ <3<3<3
Våran gamla dator kraschde ju för typ 1½ månad sen och med den försvann verkligen all min musik och mina bilder. ='( Sad moment. men nu kan ja inte vara lessen så länge. Lycklig!! och än en gång, jag går inte på några droger!^^

Såg Mamma Mia ikväll med Milla o Elina Förresten. Det e oxå värsta lyckopillret xD Den va verkligen jättebra och det va jätteskoj att se Milla igen :D:D:D:D:D

Men..... 
Undra så flundra om man inte ska försöka sova nu. Måste ju upp med hundarna imorrn tidigt typ >.<

iaf med Polly-bebisen^^

PussPussPussPussPuss o kraaaam på all fina personer ivärlden. Ni förgyller mitt Liv! <3

Gonatt^^ =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0