Älskade farmor, hoppas du mår bättre där du är nu <3

R.I.P Yvonne Nilsson<3
Fredagen förra veckan var jag på stan med killen min och en kompis. Vi hade just satt oss utanför frasses med varsin milkshake när fick jag ett samtal. Min farmor var döende. </3 ='(
Jag blev så chockad så att ja började gråta mitt på stan. Och det fortsatte jag med hela kvällen. Jag hälsade på henne den kvällen, hon såg så liten ut. Men jag är glad över att ja gjorde det.
Hon slutade andas helt för en vecka sen. Men jag är på ett sätt glad för hennes skull. Hon mådde inte så bra, hade liksom inget att leva för. Hon blev 70 år. kraaaam på dig.<3

Sötnosen min har varit ett riktigt bra stöd.  Han är verkligen underbar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0